Usługi

Badania i testowanie produktów i usług

 

Chcesz wprowadzić na rynek innowację? A może ulepszyć produkt lub usługę, która już jest w sprzedaży? Obawiasz się jednak związanego z tym ryzyka? W Lab150 przeprowadzamy badania i testowanie produktów oraz usług, dzięki czemu pozyskasz niezbędne informacje, które pozwolą Ci obrać właściwą strategię go-to-market.

 

Korzyści badania i testowania produktów oraz usług

 
 
 

pozyskanie wiedzy na temat odbiorcy, dzięki czemu dowiesz się, jakie są jego oczekiwania i będziesz w stanie dopasować produkt/usługę pod grupę docelową,

 
 

feedback na temat funkcjonalności produktów/usług oraz innych wskazanych w badaniu parametrów, dzięki czemu możesz wprowadzić zmiany w projekcie jeszcze przed wdrożeniem produktu/usługi na rynek,

 
 
 

udoskonalenie produktu/usługi zgodnie z oczekiwaniami odbiorców, a w efekcie zmniejszenie ryzyka niepowodzenia i straty zainwestowanych środków.

Jak działamy?

 
 
badanie i testowanie
 
 

Na produkt/usługę chcemy patrzeć oczami odbiorcy. Dlatego w proces projektowy często włączamy ostatecznego odbiorcę produktu/usługi, przypisując mu - jego opinii, wrażeniom, doświadczeniom - kluczową rolę. To feedback przekazany przez konsumenta często weryfikuje myśl projektanta i kształtuje funkcjonalność docelowego produktu/docelowej usługi. To wszystko sprawia, że pracujemy zgodnie z ideą co-creation, która zakłada właśnie współpracę użytkownika z zespołem projektowym.

 
 

Co realizujemy?

Badania

 
 
 

Zrealizujemy dla Ciebie badania na każdym etapie rozwoju produktu/usługi. Kompleksowo przeprowadzamy proces - od rekrutacji respondentów, przez przeprowadzenie badań z wykorzystaniem specjalnie zaaranżowanych przestrzeni Lab150 (więcej o przestrzeni badawczej znajdziesz tu), po przygotowanie i interpretację wniosków z badania, przekazanie pełnego raportu i rekomendacji.

Jakie badania realizujemy?

- badania potrzeb i preferencji konsumenckich (insighty konsumenckie),

- badania prototypów

- i inne zgodne z potrzebą klienta.

- badania rynku i analiza konkurencji,

- badania trendów,

- audyty wzornicze,

- badania konceptów,

 

Testowanie
produktów i usług

 
 
 
 

Wykonujemy testy produktów oraz prototypów produktów. Testowanie produktów wykonujemy w specjalnie dostosowanych i wyposażonych przestrzeniach Lab150, dzięki czemu zyskujemy bardzo dokładne informacje na temat odbioru produktów/usług/prototypów. Możemy również wykonać prototyp produktu - więcej informacji na temat prototypowni znajdziesz tu.

Co sprawdzamy podczas testowania?

- co daje odbiorcom i czy odpowiada na ich potrzeby, 

- czy produkt/prototyp jest odbierany zgodnie z założeniem projektanta,

- czy idea produktu/prototypu jest wyraźna, zrozumiała itp.

- funkcjonalność danego produktu/prototypu,

- innowacyjność danego rozwiązania,

- design/estetykę,

Co otrzymujesz?

 
 
spotkanie badanie produktu ludzie
 
 

Po przeprowadzonych badaniach otrzymasz pełen raport zawierający wnioski z testów produktu lub prototypu produktu. Informacje przedstawione w raporcie pozwolą Ci wprowadzić ulepszenie produktu jeszcze przed jego produkcją/wprowadzeniem na rynek. To wszystko prowadzi do zmniejszenia ewentualnego ryzyka, daje bezcenny feedback bezpośrednio od konsumentów oraz daje nowe możliwości rozwoju konceptu danego produktu.

Świadczymy także usługi doradztwa biznesowego z zakresu wdrożenia produktu na rynek, a także projektowania komunikacji marketingowej. Korzystając z pomocy ekspertów i ekspertek Lab150 otrzymujesz kompleksową pomoc, dzięki której wprowadzisz z powodzeniem innowacyjny produkt/usługę na rynek. Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

 

Masz jakieś pytania?

Napisz do nas!

Jesteś zainteresowany badaniem i testowaniem? Zgłoś się do nas!


 

Maria Kurasz
Head of Business Development
M. m.kurasz@lab150.pl
T. +48 887 780 773