Usługi

Badania rynku i analiza konkurencji

 

Chcesz rozszerzyć swoją działalność na rynki zagraniczne? A może udoskonalasz swój produkt lub wdrażasz innowacje i chcesz dogłębnie poznać działania i pozycje firm konkurencyjnych? Bądź o krok przed konkurencją! Skorzystaj z usług, takich jak badania rynku czy analiza konkurencji i pozwól swojej firmie rozwijać się w odpowiednim kierunku - bez ryzyka, za to z przemyślaną strategią wdrożeniową.

Badanie rynku - co to takiego, jak przeprowadzić i kiedy skorzystać?

 
analiza konkurencji warsztat
 
 

Badanie rynku - zarówno rodzimego, jak i rynków zagranicznych - jest wykonywane przez ekspertów Lab150 przy pomocy zestawu narzędzi diagnostycznych. Polega przede wszystkim na przeprowadzeniu dokładnej analizy dotyczącej zjawisk, trendów oraz procesów zachodzących na wybranym obszarze rynkowym. Celem badania rynku jest zdiagnozowanie obecnego stanu oraz tendencji rozwojowych mechanizmów, takich jak popyt, podaż, potrzeby konsumentów, ich zachowania, polityka cenowa produktów/usług czy zachowania firm konkurencyjnych. Analiza rynku jest elementem niezbędnym przy tworzeniu strategii wdrożeniowej nowego produktu/usługi, innowacji lub udoskonalenia produktu/usługi już istniejącego/istniejącej na rynku.

 
 

Jeśli zatem:

 
 

chcesz pojawić się ze swoimi usługami/produktami na nowym rynku,

 
 

wprowadzasz innowację na rynek i chcesz określić szanse oraz zagrożenia,

 
 
 

udoskonalasz produkt lub usługę i zastanawiasz się, jak odbierze tę nowość rynek,

 
 

dopiero planujesz ekspansję na nowe rynki zagraniczne i chcesz określić potencjał.

wdrożenie produktu na rynek

ZOSTAW KONTAKT, A POMOŻEMY CI W STRATEGII WDROŻENIOWEJ, udostępniając pełny raport z przeprowadzonych, dedykowanych pod twoje oczekiwania, badań rynkowych.

 

Korzyści z przeprowadzenia badania rynku:

analiza rynku umożliwia określić pojawiające się szanse, dzięki czemu w odpowiednim czasie wprowadzisz produkt/usługę, odpowiadając na potrzeby konsumentów,


badania marketingowe, w tym analiza rynkowa, pozwala na zminimalizowanie ryzyka, planując strategię go-to-market, co jest szczególnie ważne, gdy planujesz ekspansję na nieznane rynki zagraniczne,


badania rynkowe przed wprowadzeniem produktu odpowiedzą na najważniejsze pytania związane z wdrożeniem produktu lub usługi - analiza potrzeb konsumentów, polityka cenowa, popyt, podaż, lokalizacja i wiele innych czynników jesteśmy w stanie określić w raporcie z analizy rynkowej, a pozyskanie tego typu informacji pozwali Ci mądrze zainwestować.

 

Analiza konkurencji - czy warto przeprowadzać?

 
spotkanie strategia wdrożeniowa
 
 

Monitorowanie działania firm konkurencyjny jest niezwykle ważnym elementem przy poszukiwaniu nowych rynków zbytu lub wprowadzaniu nowego produktu lub usługi. Analiza konkurencji to przede wszystkim zidentyfikowanie obecnych oraz potencjalnych konkurentów, ich strategii, działań czy pozycjonowania się na rynku. Dokładna analiza konkurencyjnych firm pozwoli zdiagnozować swoją pozycję, poznać swoje szanse i ewentualne zagrożenia przy realizacji strategii go-to-market. Specjaliści Lab150 przeprowadzają dokładną analizę konkurencji z wykorzystaniem odpowiednich metod i narzędzi, dzięki czemu otrzymasz pełen raport nawet, jeśli branża, w której działasz jest niszowa, trudna lub innowacyjna.

 

Korzyści z analizy konkurencji

analiza konkurencji umożliwia określenie swojej pozycji na rynku, co jest szczególnie istotne do dalszych działań z zakresu tworzenia strategii marketingowej oraz strategii komunikacji,


świadomość na temat tego, jak działają firmy konkurencyjne, pozwala zminimalizować ewentualne straty i zmniejszyć ryzyko związane z wprowadzeniem nowego produktu/usługi na rynek,


analiza konkurencji pozwala dobrze przygotować się do wejścia na rynek i nie powielać błędów konkurencji, co znacznie zmniejsza ryzyko strat,


wiedza na temat działań konkurencji umożliwia poprawienie jakości usług i produktów, a w efekcie - powiększa grona potencjalnych odbiorców.

 

Masz jakieś pytania?

Napisz do nas!

Zainteresowały Cię badania rynku? Zgłoś się do nas!


 

Maria Kurasz
Head of Business Development
M. m.kurasz@lab150.pl
T. +48 887 780 773