Proces projektowy
wzornictwo produktu
Wyzwanie:
Przygotowanie wzornicze produktu do dystrybucji na zagraniczne rynki (Zjednoczone Emiraty Arabskie). Przeprowadzenie badań marketingowych, których efektem miało być określenie celów, jakie miałby spełnić projekt wzorniczy. Ostatecznie - przygotowanie projektu wzorniczego, nowej identyfikacji wizualnej produktu oraz przygotowanie do wdrożenia na rynek.
Projekt:
Projekt wzorniczy - koncepcja zakładała dostosowanie projektu wzorniczego etykiet produktu do wyników przeprowadzonych badań. W efekcie powstał projekt utrzymany w minimalistycznym stylu, kolorystyka poszczególnych etykiet oddawała skojarzenia ze smakiem i dodatkami zastosowanymi w konkretnym produkcie. W ramach działań związanych z projektem wzorniczym wykonaliśmy również tłumaczenia etykiet na język angielski i arabski. Etykiety w kilku językach zostały przedstawione w wizualizacjach.
Zakres Działań:
opracowanie planu oraz narzędzi do badań marketingowych, realizacja badań marketingowych na rynku docelowym (Zjednoczone Emiraty Arabskie),
zrealizowanie badań marketingowych (wywiady pogłębione IDI), przygotowanie oraz analiza raportu z badań (określenie problemu i hipotezy badawczej, zdefiniowanie odbiorców wyrobu – cech społecznych, charakterystyki, określenie wymagań i przepisów na danym rynku dotyczących standardów dystrybucji itp.)
- Identyfikacja nisz rynkowych i motywacji zakupowych klientówusługa w zakresie opracowania wzornictwa produktu/opakowania, pracowanie koncepcji, projektu opakowania, przygotowanie tłumaczenia na język angielski i arabski,
przygotowanie do wdrożenia na rynek.
Masz pytania?
Napisz do nas!
Lab150
M. info@lab150.pl
T. +48 887 780 773