Usługi
Audyty wzornicze i technologiczne
Czy wiesz, że określenie kierunku rozwoju Twojej firmy to podstawa strategii biznesowej? Jeśli chcesz wprowadzić na rynek nowy lub ulepszony produkt - skorzystaj z audytu wzorniczego, który pozwoli Ci zminimalizować ryzyko podczas wdrażania produktu na rynek.
Audyt wzorniczy - co to takiego?
W ramach audytu wzorniczego eksperci i ekspertki Lab150 określają przede wszystkim potrzeby danej firmy oraz jej odbiorców, a także wykorzystanie designu w dalszym rozwoju biznesu.
Audyt wzorniczy pozwala na określenie kierunków rozwoju przez design oraz:
- umożliwia zbadanie kluczowych aspektów działalności firmy i jej otoczenia biznesowego, dzięki czemu dowiadujesz się, jak funkcjonują organizacje z podobnej branży, jakie są szanse i zagrożenia rynkowe,
- wykonanie analizy trendów społecznych, rynkowych i branżowych umożliwiając określenie skutecznej drogi wdrożenia produktu.
Ponadto w ramach audytu wzorniczego wykonujemy:
- analizę wzorniczą oferty produktowej klienta,
- analizę całego modelu biznesowego firmy,
- określamy potrzeby klienta w zakresie zarządzania wzornictwem,
- sprawdzamy potencjał rynkowy pod kątem wykorzystania wzornictwa w zakresie określonym przez klienta.
Dla kogo?
Audyt wzorniczy
Zastanawiasz się, czy Twoja firma potrzebuje audytu wzorniczego? Jeśli wprowadzasz na rynek nowy produkt lub chcesz udoskonalić już istniejący - warto przeprowadzić audyt wzorniczy, który zminimalizuje ryzyko wprowadzania zmian.
Efektem wykonania audytu jest strategia wzornicza, czyli raport zawierający:
- analizę trendów rynkowych i wskazanie na kluczowe w zakresie strategii klienta,
- ocenę wykorzystania wzornictwa w organizacji klienta oraz wskazówki na przyszłe zmiany zgodne z analizą trendów i otoczenia biznesowego,
- rozwiązanie problemów wzorniczych oraz wskazanie strategii dalszego rozwoju.
- charakterystykę organizacji klienta,
- analizę wzorniczą i technologiczną,
- analizę strategii marketingowej i procesów komunikacji,
- określenie otoczenia biznesowego w zakresie designu,
Audyt wzorniczy i technologiczny - korzyści
Określenie trendów pozwoli obrać odpowiedni kierunek w zakresie designu i zaprojektować nowoczesny oraz wpisujący się w obecny nurt produkt, co zwiększy szansę na powodzenie przy wdrażaniu na rynek.
Analiza potrzeb firmy i otoczenia biznesowego umożliwi wypozycjonowanie i usytuowaniu nowego lub ulepszonego produktu na rynku wśród konkurencji.
Rozwiązanie problemów wzorniczych jeszcze przed wdrożeniem produktu pozwala na poprawę designu, co poskutkuje sukcesem w odbiorze produktu, gdy ten pojawi się na rynku.
Wskazanie rekomendacji w strategii wzorniczej pozwoli na obranie odpowiedniej, spójnej drogi prowadzącej do sukcesu i pozwalającej na zminimalizowanie ryzyka przy wdrożeniu produktu na rynek, a przy tym wygenerowanie oszczędności.
Masz jakieś pytania?
Napisz do nas!
Zainteresowała Cię usługa audytu wzorniczego i technologicznego? Zgłoś się do nas!
Maria Kurasz
Head of Business Development
M. m.kurasz@lab150.pl
T. +48 887 780 773