Usługi

Audyty wzornicze i technologiczne

 

Czy wiesz, że określenie kierunku rozwoju Twojej firmy to podstawa strategii biznesowej? Jeśli chcesz wprowadzić na rynek nowy lub ulepszony produkt - skorzystaj z audytu wzorniczego, który pozwoli Ci zminimalizować ryzyko podczas wdrażania produktu na rynek.

Audyt wzorniczy - co to takiego?

 
 
audyt wzorniczy wzornictwo
 
 

W ramach audytu wzorniczego eksperci i ekspertki Lab150 określają przede wszystkim potrzeby danej firmy oraz jej odbiorców, a także wykorzystanie designu w dalszym rozwoju biznesu.


Audyt wzorniczy pozwala na określenie kierunków rozwoju przez design oraz:

- umożliwia zbadanie kluczowych aspektów działalności firmy i jej otoczenia biznesowego, dzięki czemu dowiadujesz się, jak funkcjonują organizacje z podobnej branży, jakie są szanse i zagrożenia rynkowe,

- wykonanie analizy trendów społecznych, rynkowych i branżowych umożliwiając określenie skutecznej drogi wdrożenia produktu.


Ponadto w ramach audytu wzorniczego wykonujemy:

- analizę wzorniczą oferty produktowej klienta, 

- analizę całego modelu biznesowego firmy,

- określamy potrzeby klienta w zakresie zarządzania wzornictwem,

- sprawdzamy potencjał rynkowy pod kątem wykorzystania wzornictwa w zakresie określonym przez klienta.

 
 

Dla kogo?

Audyt wzorniczy

 
 
 

Zastanawiasz się, czy Twoja firma potrzebuje audytu wzorniczego? Jeśli wprowadzasz na rynek nowy produkt lub chcesz udoskonalić już istniejący - warto przeprowadzić audyt wzorniczy, który zminimalizuje ryzyko wprowadzania zmian.

Efektem wykonania audytu jest strategia wzornicza, czyli raport zawierający:

- analizę trendów rynkowych i wskazanie na kluczowe w zakresie strategii klienta,

- ocenę wykorzystania wzornictwa w organizacji klienta oraz wskazówki na przyszłe zmiany zgodne z analizą trendów i otoczenia biznesowego,

- rozwiązanie problemów wzorniczych oraz wskazanie strategii dalszego rozwoju.

- charakterystykę organizacji klienta,

- analizę wzorniczą i technologiczną,

- analizę strategii marketingowej i procesów komunikacji,

- określenie otoczenia biznesowego w zakresie designu,

 

Audyt wzorniczy i technologiczny - korzyści

 
 
produkt audyt wzorniczy i technologiczny
 
 

Określenie trendów pozwoli obrać odpowiedni kierunek w zakresie designu i zaprojektować nowoczesny oraz wpisujący się w obecny nurt produkt, co zwiększy szansę na powodzenie przy wdrażaniu na rynek.

Analiza potrzeb firmy i otoczenia biznesowego umożliwi wypozycjonowanie i usytuowaniu nowego lub ulepszonego produktu na rynku wśród konkurencji.

Rozwiązanie problemów wzorniczych jeszcze przed wdrożeniem produktu pozwala na poprawę designu, co poskutkuje sukcesem w odbiorze produktu, gdy ten pojawi się na rynku.

Wskazanie rekomendacji w strategii wzorniczej pozwoli na obranie odpowiedniej, spójnej drogi prowadzącej do sukcesu i pozwalającej na zminimalizowanie ryzyka przy wdrożeniu produktu na rynek, a przy tym wygenerowanie oszczędności.

 

Masz jakieś pytania?

Napisz do nas!

Zainteresowała Cię usługa audytu wzorniczego i technologicznego? Zgłoś się do nas!


 

Maria Kurasz
Head of Business Development
M. m.kurasz@lab150.pl
T. +48 887 780 773