O trade marketingu
Maria Kurasz, ekspertka Lab150, w wywiadzie dla OOH Magazine opowiada o tym, jak trade marketing skutecznie pomaga we wdrażaniu produktów i usług. Przeczytaj więcej i dowiedz się, jak w Lab150 korzystamy z narzędzia, jakim jest B2B marketing.
Jak projektować ekologicznie
Czy zasada 3R jest wykorzystywana w projektowaniu? Jak w praktyce projektantki i projektanci - wnętrz, ale też produktów - mogą wykorzystać zasady zrównoważonego rozwoju? Jak zasada 3R będzie ewoluować w przyszłości?
Jak dobrze promować produkty?
Skuteczna promocja nowych lub ulepszonych produktów jest niezwykle istotna. Jest jednym z ważniejszych elementów skutecznej strategii go-to-market. A dlaczego? Ponieważ prowadzi do sukcesu.
Prototypowanie -optymalizacja produkcji
Zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i małe firmy zajmujące się produkcją starają się, aby proces wytwarzania był wydajny, bezproblemowy i tani. Pierwszym krokiem do celu jest optymalizacja procesów produkcyjnych. Wczesna analiza etapów produkcyjnych pozwala zminimalizować koszty wytwarzania poprzez ograniczenie zużycia materiału, włożonej pracy i energii oraz podnosi jakość artykułów.
Umiemy w marketing, a nawet w neuromarketing
Czy wiesz, że od lat marketerzy wykorzystują różnego rodzaju zabiegi, by podziałać na podświadomość i zmysły klienta. Udowodniono bowiem, że zakupy wykonujemy pod wpływem emocji i chwilowego impulsu. Dlatego tak ważna jest między innymi - ekspozycja produktu, jego widoczność, oświetlenie, czy projekt opakowania.
Jak projektować inkluzywnie?
Przeprowadzane w Lab150 badania produktów dedykowanych dla osób z niepełnosprawnością udowodniły, że odbiorcy Ci oczekują nie tylko tego, że wykonany produkt będzie spełniał ich potrzeby i pomagał w codziennym funkcjonowaniu. Chcą również estetyki - nie tej szpitalnej, standardowej, lecz nowoczesnej.