Marketing w rękach producenta

Ekspertka Lab150, Maria Kurasz, napisała artykuł dla OOH Magazine, w którym opisuje narzędzia trade marketingu. Przeczytaj publikację i dowiedz się, co czyni produkt innowacyjnym i dlaczego większość innowacyjnych produktów wprowadzonych na rynek nie odnoszą sukcesu?

Wszystko zależy od tego, czy producent wprowadzający innowacje dobrze przygotował się właśnie do tego wdrożenia. Niezwykle jest nie tylko odpowiednio rozpisana strategia go-to-market, ale również dookreślenie, co daną innowacją ma być. Oczywiste? A jednak nie każdy definiuje te elementy, które są kluczowe do wskazania grupy docelowej wdrażanego produktu.

Na co jeszcze należy zwrócić uwagę, by dobrze przygotować się do wdrożenia produktu na rynek? Przeczytaj w artykule: https://oohmagazine.pl/2023/10/31/marketing-w-rekach-producenta-narzedzia-trade-marketingu/

Natalia Kozanecka

Marketing Specialist Lab150 oraz Concordia Design. Absolwentka filologii polskiej na UAM ze specjalizacją dziennikarską oraz z zakresu komunikacji reklamowej, a także absolwentka studiów podyplomowych Collegium Da Vinci na kierunku grafika projektowa. Copywriter z ponad 10-letnim doświadczeniem, tworzy i realizuje strategie marketingowe, zarządza projektami, projektuje. Prowadzi prelekcje i szkolenia z zakresu marketingu – m.in. na Politechnice Poznańskiej.

Previous
Previous

Rodzaje połączeń meblowych

Next
Next

O trade marketingu